H AEK πήρε θέση για τις φήμες περί αποβολής της από το πρωτάθλημα σε περίπτωση που επιλέξει το Eurocup.

Συγκεκριμένα, ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ομάδας, Γιώργος Νικολάου, προχώρησε σε ανάρτηση στο facebook, με την οποία δηλώνει πως η ΑΕΚ δεν πρόκειται να λάβει καμία απόφαση εν θερμώ παρά το ασφυκτικό πρέσινγκ που φέρεται να της ασκείται από την ομοσπονδία.

Αναλυτικά, η ανάρτηση του Γιώργου Νικολάου:

"Η ΚΑΕ ΑΕΚ θα πάρει θέση όταν πρέπει κι όπου πρέπει. Η ΚΑΕ ΑΕΚ δεν λαμβάνει ποτέ αποφάσεις "εν θερμώ". Παρακολουθεί τις εξελίξεις και βρίσκεται σε εγρήγορση. Καμία ανησυχία λοιπόν. Όσο για τον υποφαινόμενο; Ουδέποτε σε σοβαρά θέματα γράφει χαριτωμενιές σε σόσιαλ μίντια. Όταν έλθει η ώρα θα τα πούμε. Υπομονή. ΟΛΟΙ MAZI τη Μεγάλη Τετάρτη στον "τελικό" με ΠΑΟΚ. ΟΛΟΙ ΟΑΚΑ".