Ο Δημήτρης Μαυροειδής, ο οποίος ήταν ο κορυφαίος παίκτης της “Ένωσης” στο σημερινό παιχνίδι, τόνισε πως επιθυμία όλων είναι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος, που αποτελεί και στόχο του Προέδρου, Μάκη Αγγελόπουλου.

Αναλυτικά όσα υποστήριξε στην κάμερα του OTE TV:

“Ξέρουμε πως είναι μία μεγάλη στιγμή για την ομάδα. Θέλουμε να ξαναγυρίσει η ΑΕΚ εκεί πού ήταν και να διεκδικεί το πρωτάθλημα, το οποίο είναι ο στόχος του Προέδρου.

Ο ΠΑΟΚ έπαιξε το τελευταίο του χαρτί, αλλά ήμασταν ψύχραιμοι στο τέλος και πήραμε τη νίκη. Υπήρχε εκνευρισμός και γκρίνια μετά το τέλος του πρώτου ματς. Στο δεύτερο ήμασταν καλά και σήμερα στο τέταρτο δεκάλεπτο μας κατέβαλε λίγο το άγχος και χαλαρώσαμε”.