Η Φενέρμπαχτσε πήρε μια εύκολη νίκη απέναντι στην Τράμπζονσπορ, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε να εκφράσει τα παράπονά του για την απόδοση των παικτών του με τον γνωστό του τρόπο!

Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα εξήγησε του λόγους της έκρηξής του. «Ο αγώνες άρχισε πολύ άσχημα για εμάς. Η Τράμπζονσπορ έχει καλό σύνολο. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στα παιχνίδια που έχουμε μπροστά μας κι έπειτα στο Final 4», είπε ο Σέρβος τεχνικός, ενώ στη συνέχεια δεν παρέλειψε να δώσει συγχαρητήρια στη Γαλατασαράι για την κατάκτηση του Eurocup: «Επίσης θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στη Γαλατάσαραϊ για την κατάκτηση του EuroCup και στον Εργκίν Αταμάν, το άξιζαν κι έδειξαν πως ήταν η καλύτερη ομάδα».

Απολαύστε το ξέσπασμά του στο παρακάτω βίντεο:

Canım Hocam Zeljko Obradovic! https://t.co/s0aCc6ZRap — Ferdi Sarıöz (@FerdiSarioz) 28 Απριλίου 2016