Πεπεισμένος πως η ΑΕΚ μπορεί να είναι ανταγωνιστική απέναντι στον Ολυμπιακό και να διεκδικήσει ό,τι έχασε μέσα από τα χέρια της στο ΟΑΚΑ εμφανίστηκε ο Δημήτρης Μαυροειδής.
«Θεωρώ ότι χρωστάμε κάτι στον Ολυμπιακό. Τη χαρίσαμε τη νίκη στο ΟΑΚΑ και δεν πρέπει να ξανακάνουμε το ίδιο λάθος, για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολα, γιατί ο αντίπαλος είναι μια ομάδα τοπ επιπέδου Ευρωλίγκας, αλλά θα παλέψουμε. Δείξαμε στο τελευταίο ματς ότι μπορούμε», δήλωσε στην «Ώρα για Σπορ».
Η έλλειψη άγχους είναι κάτι που θα βοηθήσει την ομάδα του, όπως είπε ο 31χρονος σέντερ. «Νομίζω τελείωσε το άγχος τώρα. Δεν μπορείς με τον Ολυμπιακό να έχεις άγχος. Παίζεις με μειονέκτημα έδρας απέναντι στον πρωταθλητή. Σε αυτά τα ματς θεωρώ ότι θα παίξουμε πολύ καλύτερα, γιατί δεν θα είμαστε πιεσμένοι», τόνισε σε αντιδιαστολή με την πίεση που είχε η ΑΕΚ κόντρα στον ΠΑΟΚ. «Δεν ήταν θέμα χαλαρότητας. Περισσότερο ήταν το άγχος που είχαμε εμείς, γιατί όταν παίζεις στην έδρα σου και μπαίνει το ‘πρέπει’ κάποια στιγμή κάνεις λάθη. Ιδιαίτερα στην επίθεση κάναμε πάρα πολλά λάθη. Στην άμυνα ήμασταν καλοί σχεδόν σε όλη τη διάρκεια, αυτό μας κράτησε και πρέπει να κρατήσουμε για τη συνέχεια».
Άσος της ΑΕΚ: «Κάτι χρωστάμε στον Ολυμπιακό»!
| 30/04/16 - 11:22
«Ανάβουν τα αίματα» πριν τη μάχη των δύο ομάδων στα ημιτελικά του πρωταθλήματος μπάσκετ. Δήλωση - μήνυμα από παίκτη της Ένωσης…
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο