Η δυσαρέσκεια των οπαδών της ΑΕΚ για την ήττα από τον Ολυμπιακό εκδηλώθηκε με φραστικές επιθέσεις κατά των Ντράγκαν Σάκοτα και Γιούρε Ζντοβτς.

Οπαδοί πίσω από τον πάγκο έβριζαν τον Γιούρε Ζντοβτς, ενώ άλλοι κοντά σε επίσημα τα έψαλαν στον τιμ μάνατζερ της ομάδας, Γιούρε Ζντοβτς.

Πολλές ύβρεις υπήρξαν και κατά των διαιτητών όσο αποχωρούσαν από το παρκέ.