Ο Άρης επέστρεψε την ημιτελική σειρά με τον Παναθηναϊκό στην Αθήνα κι η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήθελε να έχει μαζί και τον κόσμο της στην τελευταία αναμέτρηση.

Η διοίκηση των “κιτρινόμαυρων” πήγε κόντρα στον κανονισμό που λέει οτι απαγορεύεται η μεταφορά των οπαδών στα γήπεδα, ζήτησε από την “πράσινη” ΚΑΕ 500 εισιτήρια ωστόσο η απάντηση από το “τριφύλλι” ήταν αρνητική.

Έτσι στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων θα βρεθούν φίλαθλοι μόνο του Παναθηναϊκού.