Ο Άρης βρέθηκε πίσω με 0-2 στην σειρά με τον Παναθηναϊκό, αλλά με πολύ πάθος και μεγάλη προσπάθεια έκανε το 2-2, και έπεσε μαχόμενος στο πέμπτο παιχνίδι στο ΟΑΚΑ.

Αυτή την προσπάθεια αναγνώρισαν οι οπαδοί των Κίτρινων και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μια κίνηση που αξίζει συγχαρητηρίων. Τι θα κάνουν;

Αναμένεται να βρεθούν στο αεροδρόμιο, "Μακεδονία", για να υποδεχθούν τους παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη και να τους αποθεώσουν για την παρουσία τους στην ημιτελική σειρά με τους Πράσινους.