Κατάμεστο θα είναι το ΣΕΦ την Πέμπτη στις 19.30, στον πρώτο τελικό του πρωταθλήματος κόντρα στον Παναθηναϊκό, αφού τα περισσότερα εισιτήρια έχουν «φύγει» και απομένουν ελάχιστα στα ταμεία.

Οι φίλοι των Πρωταθλητών είναι… τρελαμένοι για το πρώτο ματς με το Τριφύλλι και αποφασισμένοι να σπρώξουν την ομάδα τους στο 1-0.
.