Με την ψυχή του πανηγύρισε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ, ένα αποτέλεσμα το οποίο έδωσε το πλεονέκτημα έδρας στους πράσινους για τους τελικούς της Α1. Το αφεντικό της ΚΑΕ τρελάθηκε από την εμφάνιση των παικτών του και φρόντισε να εξωτερικεύσει το πάθος του για να τους ευχαριστήσει. Ο φωτογραφικός φακός έπιασε τον ηγέτη της ομάδας να κάνει high five με τον Καλάθη και τον Φελντέιν.

Δείτε τις φωτογραφίες: