Συγκλονιστικό ήταν το φινάλε στον πρώτο τελικό του πρωταθλήματος, μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ, όπου οι Πράσινοι με φοβερή εμφάνιση κατάφεραν να κάνουν το 0-1.

Όταν το σκορ ήταν στο 81-83 υπέρ του Τριφυλλιού, ο Δημήτρης Διαμαντίδης έχασε τη δεύτερη βολή και ο Κώστας Παπανικολάου μάζεψε το ριμπάουντ.

Ο Έλληνας φόργουορντ είχε 10'' στη διάθεσή του, όμως η επιλογή που πήρε μάλλον δεν ήταν καλή, καθώς κλείστηκε εξαιρετικά από τον Καλάθη, ενώ ο Φώτσης είχε "μπλοκάρει" τον Σπανούλη για την πάσα.

Τελικά, ο "Παπ" έκανε ένα κακό σουτ και ο Παναθηναϊκός έφυγε με τη νίκη. Στη φάση αυτή κάποιοι από τον Ολυμπιακό φώναξαν για φάουλ, όμως από το ριπλέι δε φάνηκε να υπάρχει παράβαση.

Τα συμπεράσματα δικά σας...