Στον δεύτερο αγώνα της σειράς των μικρών τελικών μεταξύ ΑΕΚ και Άρη βρέθηκε ο Χρήστος Αραβίδης. Ο επιθετικός της Ένωσης παρακολούθησε το ματς μαζί με τους οπαδούς και όχι στους επίσημους με τους έτερους συμπαίκτες του στην ποδοσφαιρική ομάδα.

Μάλιστα φόρεσε τη ρετρό εμφάνιση του Δικεφάλου στο μπάσκετ, όπως φαίνεται από τη φωτογραφία που κυκλοφορεί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Έδειξε μπράτσο ο Άραβας...