Ο λόγος για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, που έδωασε το "παρών" στον φιλικό αγώνα του συλλόγου παλαιμάχων καλαθοσφαιριστών (ΣΠΑΚΕ), με τον σύλλογο ολυμπιονικών...

Η κυρία Κωνσταντοπούλου, φυσικά, δεν έχασε την ευκαιρία να φωτογραφηθεί μαζί με τον τεράστιο Nick, που έχει τιμήσει την Ελλάδα φορώντας τη φανέλα με το εθνόσημο...