Ο Συμεωνίδης τόνισε αρχικά στον ραδιοφωνικό σταθμό «Arena»: «Με γυμνό μάτι δεν είδα βήματα, από την τηλεόραση. Αν κάτσεις και το δεις πέντε φορές, με ριπλέι, το αναλύσεις, το ξαναδείς, μπορεί να δεις βήματα. Δεν ξέρω αν ο ΠΑΟ θέλει να μην παίξει, το διάβασα στα σάιτ, δεν ξέρω αν υπάρχει ανακοίνωση επίσημη. Αν κάποιος είπε κάτι εν βρασμώ ψυχής, δεν μπορεί να θεωρηθεί επίσημη θέση μιας ομάδας».

Στη συνέχεια, τόνισε για τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Άρη: «Στα σεμινάρια - και το λέω γιατί εγώ το είχα διδάξει στους διαιτητές - τους είχα πει ότι υπάρχει το γράμμα του νόμου, αλλά πάντα υπάρχει και το πνεύμα του αγώνα. Έκανε λάθος 100% ο πρώτος διαιτητής, δεν ξέρω τι θα πει ο παρατηρητής, ο Νίκος Ζαβλανός, που είναι πολύ έμπειρος, όπως έμπειροι είναι και οι δύο άλλοι. Το πνεύμα του αγώνα όμως έλεγε πως δεν χρειαζόταν να πάρει μια τέτοια απόφαση. Ήθελε 18 δευτερόλεπτα, ο αγώνας είχε κριθεί, ήταν λάθος του», ενώ στάθηκε και σε άλλα λάθη: «Ένα καλάθι μετρούσε, είχε κι άλλες φάσεις ο αγώνας, δεν ξέρω τι θα πει ο παρατηρητής, ό,τι έβλεπα από την τηλεόραση».