Επεισοδιακή ήταν η κλήρωση για τους διαιτητές που θα σφυρίξουν τον τρίτο και τον τέταρτο τελικό των πλέι οφ της Α1.

Ο Γενικός Διευθυντής του Ολυμπιακού, Χρήστος Σταυρόπουλος, δημιούργησε ένταση καθώς ζήτησε την παραίτηση όλων των μελών της ΚΕΔ!

Συγκεκριμένα, μόλις έγιναν γνωστά τα ονόματα των διαιτητών που κληρώθηκαν για τις αναμετρήσεις, ο κ. Σταυρόπουλος εμφανίστηκε δυσαρεστημένος από τον τρόπο τέλεσης της διαδικασίας και ζήτησε να παραιτηθούν όλα τα μέλη της ΚΕΔ, αφήνοντας τους πάντες… κάγκελο!