"Κατά την είσοδό των διαιτητών στο ΣΕΦ κι ενώ κατευθύνονταν στα αποδυτήρια, κάποιοι εύσωμοι φίλοι του Ολυμπιακού κινήθηκαν προς το μέρος μας, βρίζοντας μας. Παίξτε καλά π@@@@@@@@@ς, θα σας γ@@@@@@@ε, ξέρουμε που πίνατε καφέ το πρωί", αναφέρεται μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά.

Δείτε το φύλλο αγώνα: