Όταν σε παραδέχονται ακόμα και αντίπαλοι είναι μεγάλο πράγμα. Πόσω μάλλον για τον Δημήτρη Διαμαντίδη, ο οποίος χαίρει της εκτίμησης όλων των Ελλήνων οπαδών.

Τον αρχηγό του Παναθηναϊκού παραδέχεται και ο Ανδρέας Δημάτος, ο οποίος έγραψε πολύ κολακευτικά σχόλια στο facebook για το αντίο του Διαμαντίδη. «Είχα την τύχη να ζήσω, να παρακολουθήσω και να απολαύσω πολύ μεγάλους αθλητές. Τόσο ταπεινό και σεμνό ηγέτη δεν έχω ξαναδεί. Και δύσκολα να ξαναδούμε...», ανέφερε η ανάρτηση του Διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΚ.