Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, οι ημιτελικοί του τουρνουά θα πραγματοποιηθούν στις 19 Σεπτεμβρίου στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, ενώ ο τελικός της επόμενης ημέρας αναμένεται να φιλοξενηθεί στο ανοικτό ΟΑΚΑ!

Θετική η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για το «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία θα χρησιμοποιεί το Ολυμπιακό Στάδιο ως έδρα της τη νέα αγωνιστική περίοδο, αντιμετωπίζει ιδιαίτερα θετικά την προοπτική της διοργάνωσης στον συγκεκριμένο χώρο!

Μάλιστα, οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» εξετάζουν το ενδεχόμενο να ζητήσουν ειδικό κλειδάριθμο κατά την κλήρωση της νέας σεζόν στη Super League, ώστε η ποδοσφαιρική ομάδα να αγωνιστεί εκτός έδρας το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου και να διασφαλιστεί η διαθεσιμότητα του ΟΑΚΑ για το τουρνουά.