Η μεταγραφή του Κεμ Μπιρτς ήταν η τρίτη φετινή για τον Άρη, ο οποίος ετοιμάζεται να δώσει δυναμική συνέχεια, αποδεικνύοντας ότι έχει ως ξεκάθαρο στόχο να πρωταγωνιστήσει ήδη από την επόμενη σεζόν.

Διαβάστε περισσότερα στο sdna.gr