Ο Λιθουανός προπονητής τόνισε: "Εχω όψιον για να μείνω. Αλλά ακόμα δεν έχω μιλήσει με την ομάδα. Θα ήθελα να δουλέψω και του χρόνου αλλά αναγνωρίζω ότι η απώλεια της Ευρωλίγκα βαραίνει τις πλάτες μου".

Ο Καζλάουσκας μίλησε επίσης για τον Αλεξέι Σβεντ επισημαίνοντας τα εξής: "Σαν κόουτς θα του έλεγα να πάει στο ΝΒΑ. Αλλά ίσως χρειάζεται ακόμη ένα χρόνο στην Ευρώπη για να βελτιώσει το παιχνίδι του. Οφείλει να παίζει καλύτερη άμυνα".