Ο Σέρβος τεχνικός μίλησε, λίγο μετά τη βράβευση του την προηγούμενη Παρασκευή (6/7) στη Βαρκελώνη, στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ Ολυμπιακός για τη... μαγική χρονιά των Πειραιωτών, το που αφιερώνει το βραβείο, αλλά και για το ποιο ήταν το μυστικό της επιτυχίας της ομάδας του.

«Δεν τον βλέπω σαν επίλογο για την εκπληκτική χρονιά. Πιστεύω ότι πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές της Ευρωλίγκας που με ψήφισαν γι' αυτό το μεγάλο βραβείο. Σαν αποτέλεσμα αυτό βγαίνει κάθε 15-16 χρόνια. Δηλαδή σημαίνει πως δούλεψα καλά μέσα σε αυτό το διάστημα.

Αυτό το βραβείο σίγουρα ανήκει στους παίκτες και όλους τους συνεργάτες μου. Σίγουρα και στη διοίκηση και τους προέδρους που ξεπεράσαμε και τα προβλήματα που είχαμε μέσα στη σεζόν. Ανήκει και στους φανταστικούς φιλάθλους που στήριξαν πάρα πολύ την ομάδα. Μέσα στην καρδιά μου δεν είναι μόνο παίκτες, προπονητές και φίλαθλοι, το ότι είμαι σε ένα κορυφαίο επίπεδο στο άθλημα όπως το μπάσκετ.

Εγώ πιστεύω το "κλειδί" αυτής της πορείας ήταν η πίστη όλων, οι παίκτες και η διοίκηση και το προπονητικό τιμ, όλοι το πιστεύαμε. Η μεγαλύτερη νίκη ήταν ότι επέστρεψε ο κόσμος στο γήπεδο. Και εγώ τους αγαπάω, ο Ολυμπιακός ήταν και είναι στο αίμα μου».