ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΣ

Oκτώ χιλιάδες είναι πολλά για τους κορυφαίους;


Η θέση του Ολυμπιακού είναι στην Ευρωλίγκα, το ξέρει καλύτερα απ' όλους ο ίδιος ο Μπερτομέου. Το ίδιο ισχύει και για τον Παναθηναϊκό, δίχως τους "αιώνιους" το ευρωπαϊκό μπάσκετ θα χάσει μπόλικη από την αίγλη του.

Το πραγματικό πρόβλημα του Ολυμπιακού...

Το θέμα, λοιπόν, με την επιτήρηση των ερυθρολεύκων από τη διοργανώτρια αρχή έχει συγκεκριμένη διάσταση: η Ευρωλίγκα δεν απειλεί τον Ολυμπιακό να τον βγάλει εκτός, δεν θα μπορούσε άλλωστε. Και ούτε είναι κανείς τρελός εκεί στη Βαρκελώνη, να θέλει να κάνει διοργάνωση δίχως τον Ολυμπιακό, την Μπαρτσελόνα, τη Ρεάλ, την ΤΣΣΚΑ... Διότι και οι δύο ισπανικές ομάδες ομάδες έχουν πρόβλημα, όπως και η πρωταθλήτρια Ρωσίας και βρίσκονται υπό επιτήρηση.

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο gazzetta.gr