Ανήμερα, λοιπόν, της πρεμιέρας των Πειραιωτών στην Euroleague, όπου οι Πειραιώτες αντιμετωπίζουν την Κάχα Λαμποράλ στο ΣΕΦ, ο Κέσελ έσπευσε να ευχηθεί στους πρωταθλητές Ευρώπης μέσω twitter.

«Καλή τύχη στην υπεράσπιση του τίτλου της Ευρωλίγκας, ελπίζω να κρατήσετε το τρόπαιο στον Πειραιά! Πάμε Ολυμπιακέ…», έγραψε χαρακτηριστικά.