Ο Μπουρούσης αρχικά τόνισε για την πρεμιέρα της Αρμάνι στην Ευρωλίγκα κόντρα στην Εφές: «Είναι το πρώτο παιχνίδι και ελπίζω να ξεκινήσουμε θετικά τη σεζόν, ειδικά από την στιγμή που παίζουμε στην έδρα μας. Η Εφές είναι μια πολύ καλή ομάδα, έχει πάντα καλό υλικό και αυτό δεν άλλαξε και φέτος».

Και συνέχισε: «Ο όμιλός μας είναι πολύ δύσκολος και σκληρός και χρειάζεται επομένως συγκέντρωση σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά για να μπορέσουμε να κερδίσουμε κάθε ομάδα. Επίσης θα αντιμετωπίσω την πρώην ομάδα μου τον Ολυμπιακό και είναι η πρώτη φορά, οπότε δεν ξέρω τι πρέπει να περιμένω. Είμαι όμως χαρούμενος που θα τους δω και θα τους αντιμετωπίσω».