«Κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Είχαμε άγχος και αυτό είναι σημαντικό γιατί φτάσαμε στα μέσα Οκτώβρη και παίζαμε ουσιαστικά το πρώτο μας παιχνίδι. Δεν έγινε η έκπληξη ευτυχώς. Όσο για τους πόντους στην άμυνα πρέπει να το δουλέψουμε. Η Κάχα είναι αθλητική ομάδα και στηρίζεται στην επίθεση. Λίγο αυτό, λίγο ότι δεν ήμασταν έτοιμοι, μας πήγε εκεί. Το θετικό είναι ότι ήρθε η νίκη», ανέφερε αρχικά ο άσος των Πειραιωτών.

Όσο για τα προβλήματα που έβγαλε στο παιχνίδι του ο Ολυμπιακός, τόνισε: «Αυτό που δεν έγινε σε μεγάλο βαθμό ήταν η αντιμετώπιση στα πικ εν ποπ των ψηλών της Κάχα. Όμως ξέραμε ότι αν παίξουμε καλά στην άμυνα και τρέξουμε θα βρίσκαμε πόντους είτε στον πρωτεύοντα αιφνιδιασμό είτε σε δευτερεύοντα»