Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η εικόνα που έχει μείνει χαραγμένη στο κόσμο για τον Ολυμπιακό, προέρχεται από το ΤΕΛΟΣ της περασμένης σεζόν. Τώρα βρισκόμαστε στην ΑΡΧΗ της νέας σεζόν και το γεγονός ότι η σύνθεση των πρωταθλητών διατηρήθηκε σχεδόν ακέραια, δεν πρέπει να μας οδηγεί σε παγίδες.

Οι ερυθρόλευκοι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συνεχίσουν από ‘κει που σταμάτησαν, πολύ απλά γιατί το κοντέρ μηδενίστηκε. Τώρα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας καινούργιας προσπάθειας και η πιστολιά του αφέτη μόλις ακούστηκε… Αλλιώς είναι οι ομάδες τον Οκτώβρη και αλλιώς τον Απρίλη και τον Μάη.

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο katimagiko.gr