- Ποιες είναι οι επιδιώξεις με τις οποίες ξεκινάτε την εφετινή χρονιά στην Ευρωλίγκα;

«Να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται στην διοργάνωση με απώτερο στόχο την πρόκριση στο φάϊναλ-φορ... Πάνε 16 χρόνια από την τελευταία φορά, στο Παρίσι το 1996! Παρ' όλα αυτά, για την ώρα κοιτάμε μόνο την 1η φάση, γιατί συμμετέχουμε σε έναν πολύ δύσκολο όμιλο με 6 καλές ομάδες και αρχικά πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα προκριθούμε στο Top-16... Οπότε πάμε βήμα-βήμα και βλέπουμε...»

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο gazzetta.gr