Συγκεκριμένα στα πρώτα 3,5 λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου, η ΝΕΤ που έχει αναλάβει την κάλυψη του ματς, δεν έδειξε εικόνα από Μαδρίτη αλλά διαφημίσεις.

Ό,τι και να πει κανείς είναι λίγο. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά...