Θανάσης Ασπρούλιας: Ο Πεδουλάκης νίκησε

Ξεκίνησα να γράφω τούτες τις γραμμές δύο λεπτά πριν το χρονόμετρο δείξει μηδέν. Σε κάποιες περιπτώσεις, αγαπητοί φίλοι, το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει απολύτως καμία σημασία... Στη Μαδρίτη ο Παναθηναϊκός δε γίνεται να φύγει χαμένος. Είναι νικητής. Ο,τι κι αν συνέβαινε στο τέλος, αυτή η ομάδα που χτίστηκε με τόσα νέα πρόσωπα, και διέρχεται της φυσιολογικής κρίσης που αιχμαλωτίζει όλες τις ομάδες του κόσμου όταν τελειώνει η εποχή ενός θρύλου, θα έφευγε με ψηλά το κεφάλι. Εν τέλει ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε, αλλά ο Πεδουλάκης, μα και συνολικά η ομάδα νίκησε. Τις εντυπώσεις ναι... Αλλά στη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι πολύ σημαντικό να κερδίζει έστω κι αυτές. Διότι έτσι βάζει τις βάσεις, ώστε τη στιγμή που θα πρέπει να είναι έτοιμος, να κερδίσει και τις νίκες. Γιατί μην ξεχνάτε...

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο gazzetta.gr