Έχω ωστόσο την πεποίθηση ότι οι αδελφοί Αγγελόπουλοι, ο Γιώργος Σκινδήλιας, ο Γιώργος Μπαρτζώκας και οι παίκτες του πρωταθλητή (όσοι πήγαν τέλος πάντων στην Πόλη) θα πρέπει αύριο κιόλας, πριν φύγουν από την Βασιλεύουσα, να επισκεφθούν τον Άγιο Γεώργιο στο Φανάρι και να ανάψουν μια λαμπάδα... ο καθένας!!!!
Γιατί είναι πραγματικά "θείο δώρο" για όλο τον Ολυμπιακό ότι δέχθηκε ένα τόσο ηχηρό "χαστούκι" τόσο νωρίς στην διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν και θα έχει έτσι την ευκαιρία να συνέλθει ψυχικά, να "προσγειωθεί" στην σκληρή καθημερινή πραγματικότητα πνευματικά, να αρχίσει να δουλεύει -όπως πέρυσι- σωματικά και γενικώς να αφήσει εκτός γηπέδου την αλαζονεία, την "μαγκιά" και την χαλαρότητα που παρουσιάζει από τα φιλικά και μετά, καθώς και από την ολοκλήρωση των μεταγραφών, δεδομένου ότι η παραμονή βασικών παικτών και η προσθήκη σημαντικών μονάδων (Περπέρογλου, Μαυροειδής) προσέδωσε σε όλους μια επιπλέον ασφάλεια και βεβαιότητα, αυτή του "ανίκητου".
Η στήλη είχε προειδοποιήσει από το ματς με την Κάχα Λαμποράλ, ότι ο Ολυμπιακός δεν "πείθει" ακόμα, ότι δεν δείχνει αγωνιστικά να βρίσκεται σε εγρήγορση, ότι η άμυνα του "μπάζει", πως συνεργασίες δύσκολα "βγαίνουν" και πως η γενικότερη συμπεριφορά του στο παρκέ επιβεβαιώνει πως είναι ανέτοιμος να επαναλάβει -ή έστω να υπερασπίσει- όσα έγιναν πέρυσι.
Το αποψινο "βατερλό" στην Πόλη, λοιπόν, οι 54 πόντοι στο πρώτο ημίχρονο, οι 98 πόντοι συνολικά, η σχεδόν....30άρα της ήττας νομίζω ότι θα "ήχησε" σε όλους όπως θα πρέπει, γιατί την τελική -θυμίζω- ο Ολυμπιακός είναι ο πρωταθλητής Ευρώπης του 2012 και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να παρουσιάζεται κατ αυτό τον τρόπο στη γήπεδα της ηπείρου μας.
Χθες, στο σχόλιο για τον Παναθηναικό, ασχολήθηκα με τεχνικά ζητήματα, γιατί οι πράσινοι "πρόδωσαν" -παρά τη νίκη τουτς- τις αγωνιστικές αδυναμίες και τα εσωτερικά προβλήματά τους. Κανείς ωστόσο δεν μπορεί να τους προσάψει έλλειψη προσπάθειας κι αγωνιστικότητας. Συνέπειας και μαχητικότητας. Προσήλωσης στη νίκη...
Αντίθετα απόψε, ο πλήρης Ολυμπιακός... δεν βλεπόταν! Εντάξει, η Εφές τα έβαλε όλα στο ξεκίνημα, έπαιζε στην έδρα της, είχε πολλά κίνητρα παραπάνω λόγω του περυσινού αποκλεισμού της από τους ερυθρόλευκους, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, για την ανυπαρξία της ελληνικής ομάδας, σε όλα τα επίπεδα... Και δεν μιλάω μόνον για μπάσκετ. Γιατί τα παιδαριώδη λάθη, οι αργές επιστροφές, η έλλειψη συνεργασιών, η βιασύνη στην επίθεση, η μαλθακότητα στις ατομικές μονομαχίες, η "αεράμυνα" δεν είναι μόνον θέμα μπάσκετ, αλλά οφείλονται κυρίως σε λογικές έλλειψης συγκέντρωσης, αλαζονείας, χαλαρότητας, υποτίμησης του αντιπάλου κοκ. Και σ αυτά υπάρχουν πολλές και σημαντικές ευθύνες σε όλους. Όλους εκείνους, οι οποίοι εβδομάδες τώρα έχουν επιλέξει το life style, μονοπωλώντας σε συνεντεύξεις, παρουσίες σε ΜΜΕ, φωτογραφήσεις, δηλώσεις κλπ. Ωραία είναι όλα αυτά, αλλά ρεαλιστικά πιστεύω ότι ανήκουν στον περασμένο Ιούνιο, άντε Ιούλιο...
Η βραδιά πρέπει να είναι ορόσημο για την προσπάθεια του Μπαρτζώκα και των παικτών του φέτος!!! Στη λογική ότι αυτή η ομάδα πέρυσι από το... πουθενά κατέκτησε την Ευρώπη, με σκληρή δουλειά, προσπάθεια, συγκρότηση, χαμηλούς τόνους, πειθαρχία, έτσι και φέτος -για να σταθεί "όρθια"- πρέπει να δείξει σεμνότητα, ταπεινότητα, κι επίσης σκληρή δουλειά και πειθαρχία, αλλά κυρίως ωριμότητα για να διαχειριστεί τόσο τους τίτλους και τα πρωτοσέλιδα, όσο και το "βαρος" που προσδίδουν όλα αυτά σε κάθε παίκτη χωριστά και την ομάδα συνολικά. Και δυστυχώς για τον Ολυμπιακό, απόψε ήταν εμφανές ότι κανείς δεν δούλεψε σε αυτά ως τώρα... Ίσως γιατί στα φιλικά τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά, ίσως γιατί στο ματς με την Κάχα Λαμποράλ, οι πολλές απουσίες των Βάσκων μείωσαν σοβαρά το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του ματς.
Όμως η ψυχική και συναισθηματική ετοιμότητα νεαρών παικτών, όπως ο Σλούκας, ο Μάντζαρης και ο Παπανικολάου, ξένων με "μηδαμινό" βιογραφικό πριν τους περυσινούς τίτλους, νεοαποκτηθέντων με διαφορετική νοοτροπία και παραστάσεις, απαιτεί πολύ σκληρή δουλειά, παράλληλη με όσα γίνονται στο παρκέ, προκειμένου να διαχωριστεί στο νου τους ότι άλλο ήταν η περυσινή σεζόν και το "αουτσάιντερ" κι άλλο η φετινή, στην οποία όλοι θέλουν να νικήσουν τον πρωταθλητή... Χώρια την καθημερινή μπασκετική υπερπροσπάθεια!
Σε κάθε περίπτωση επιβεβαιώνεται ότι η αναρρίχηση στην κορυφή είναι ευκολότερη πάντα από την παραμονή σ αυτήν!
Πηγή: pamesports.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο