«Καλησπέρα σε όλους! Νομίζω πως εάν εξαιρέσει κανείς το πρώτο δεκάλεπτο στα υπόλοιπα 30 λεπτά είχαμε πολύ άσχημα ποσοστά ευστοχίας τόσο στα δίποντα όσο και στα τρίποντα. Υπάρχει πίεση, δεν είναι λογικό τέτοια ποσοστά και μάλιστα στο γήπεδό μας. Χρειαζόμαστε σίγουρα ένα παιχνίδι για να μας τονώσει την αυτοπεποίθηση, κυρίως στα σουτ. Χάσαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού για 3-4 λεπτά, εκνευριστήκαμε, η Κίμκι είναι καλή ομάδα, ρόλαρε, χτύπησε στις αδυνμίες μας και κέρδισε δίκαια», ήταν τα λόγια του Αργύρη Πεδουλάκη στη συνέντευξη Τύπου.