«Δε μπορώ να καταλάβω τι έφταιξε. Δεχθήκαμε μεγάλο σερί στο τελευταίο δεκάλεπτο και δεν είχαμε λύσεις στην επίθεση», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Πρέπει να αναλογιστούμε τι έχουμε κάνει λάθος και να βρούμε τις λύσεις, από το επόμενο ματς κι' όλας, με τον Ηλυσιακό. Δε μπορώ να γνωρίζω αν έφταιξε η ήττα από τον Ίκαρο. Ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί πρέπει να βρούμε τι φταίει».