«Κάναμε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι και όσο περνά ο καιρός είμαστε και σε καλύτερη κατάσταση. Τις προηγούμενες μέρες κάναμε μια συζήτηση με τα παιδιά και καταλάβαμε ότι το λάθος μας ήταν ότι προσπαθούσαμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα απ’ ότι χρειαζόταν με αποτέλεσμα να χάσουμε για ένα μικρό διάστημα τους ρόλους μας.

Αυτό που είπαμε ήταν, ότι η Ευρωλίγκα ήρθε, γιατί ο καθένας από μας έκανε συγκεκριμένα πράγματα στο παρκέ και φέτος πρέπει να μείνουμε πιστοί σ’ αυτό το ρόλο», ανέφερε ο άσος των Πειραιωτών.