«Μετά από τα πρώτα ματς, όλες οι ομάδες δείχνουν πλέον το πραγματικό τους πρόσωπο. Έτσι νομίζω συμβαίνει και με τον Ολυμπιακό που έχει βρει την φόρμα του. Εμείς, όπως και στον πρώτο αγώνα, θα αντιμετωπίσουμε το ματς με συγκεκριμένο πλάνο. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να κερδίσουμε» ήταν τα λόγια του Τούρκου κόουτς στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας.