«Σε καμία περίπτωση δεν το περιμέναμε. Η Εφές είναι μία καλή ομάδα, με καλούς παίκτες, διαθέτει αρκετούς NBAers, έχει αποδείξει πως είναι καλή ομάδα. Όποιος το έλεγε, θα τον περνούσαμε για τρελό, ακόμη κι εμείς, που ξέρουμε τις δυνατότητές μας» είπε αρχικά ο Παπανικολάου και συνέχισε για την εξασφάλιση της πρόκρισης: «Ο Ολυμπιακός είναι Ολυμπιακός. Παίζει πάντα για τη νίκη. Δεν έχει σημασία η πρόκριση, ναι μεν αυτός ήταν στόχος, αλλά πλέον πρέπει να κρατήσουμε τον ρυθμό, να μη χαθεί».

Τέλος αναφέρθηκε και στην απόδοσή του λέγοντα: «Τι να πω; Συνεχίζω να δουλεύω όπως πέρυσι το σουτ. Έχω καλή ψυχολογία. Αν μπουν, μπήκαν. Έτσι είναι το μπάσκετ».