«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό. Αρχίσαμε χάλια την αναμέτρηση, αλλά στη δεύτερη περίοδο επιστρέψαμε. Δεν ήμασταν επιθετικοί, όπως ήθελα. Επιδείξαμε υπέρμετρο σεβασμό στον Παναθηναϊκό.

Στη δεύτερη περίοδο θέλαμε... ακόμη 10 λεπτά, για να μπούμε στον ρυθμό. Άρχισε εξαιρετικά με τρίποντα απ' τη γωνία, η διαφορά πήγε στο +10 κι ήταν δύσκολο να επανέλθουμε δεύτερη φορά. Μειώσαμε στους 5 πόντους, είχαμε ελεύθερα τρίποντα, αλλά δεν ευστοχήσαμε. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Νίκησε καλύτερη και πιο δυνατή ομάδα» είπε στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής της σλοβενικής ομάδος.