«Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος και στις δύο πλευρές του παρκέ. Παρότι ήμασταν σε κακή βραδιά επιθετικά, καταφέραμε να κλείσουμε το τρίτο δεκάλεπτο με προβάδισμα. Όμως στη συνέχεια χάσαμε τον έλεγχο και μια καλή ομάδα σαν τον Ολυμπιακό το εκμεταλλεύτηκε. Θα πρέπει να αντιδρούμε σωστά σαν ομάδα και μετά από ήττες σαν κι αυτή.

Προσωπικά αναλαμβάνω τις ευθύνες μου γιατί για πρώτη φορά φέτος έκανα τόσο κακό ματς. Έπαιξα σαν μικρό παιδί. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το ματς και να κοιτάξουμε τη συνέχεια», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πόποβιτς.