Ο Ολυμπιακός πήρε... εκδίκηση και με την Ζαλγκίρις - μετά δηλαδή την Εφές - θα είναι πρώτος ή δεύτερος στον όμιλό του (εκτός απροόπτου), όμως τώρα έχει μπροστά του άλλη μια δύσκολη διαδικασία. Να διαχειριστεί άλλη μια κατάσταση που χρειάζεται ειδική μεταχείριση σε μια ομάδα.

Πριν και μετά το ματς με την Τσεντεβίτα στο ΣΕΦ ο Ολυμπιακός βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο, δέχθηκε έντονη κριτική, έπαιξε υπό μεγάλη πίεση. Βρέθηκε σε σημείο να ακροβατεί σε τεντωμένο σχοινί, όμως αντέδρασε σωστά. Ο Γιώργος Μπαρτζώκας πέρασε με άριστα το πρώτο δύσκολο τεστ, οι παίκτες θυμήθηκαν την περυσινή πετυχημένη συνταγή, συσπειρώθηκαν, έγιναν ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης. Και ως είθισται, μια προσθαφαίρεση στο ρόστερ βελτίωσε τη χημεία και ανέβασε την ποιότητα.

Διαβάστε ολόκληρο το θέμα στο gazzetta.gr