ΕΡ.: Πώς σου φαίνονται οι καινούριες μετεγγραφές του Παναθηναϊκού; Εγώ πιστεύω ότι έχουμε πλέον υλικό για φάιναλ-φορ. (Ηλ.Γ.., Μηλιές)

ΝΙΚ.ΠΑΠ.: Δεν θα διαφωνήσω. Βεβαίως, δεν φτάνει μόνο το καλό υλικό για να γίνει μία ομάδα …ομάδα. Ωστόσο, όλες οι κινήσεις του τελευταίου διμήνου συνιστούν βελτίωση του έμψυχου δυναμικού: Λάσμε αντί Αρμστρονγκ, Γκιστ αντί Πάνκο, προσθήκη Μπανκς, προσθήκη Καπόνο, αποδέσμευση του αόρατου Κίτσεν. Αυτός που έχει πολλή δουλειά μπροστά του είναι ο Αργύρης Πεδουλάκης, ο οποίος θα πρέπει να αισθάνεται ότι ξαναζεί τη μέρα της μαρμότας: με τα συνεχόμενα πήγαινε-έλα ξένων παικτών, κάθε μήνας μοιάζει με Σεπτέμβριο! Η χημεία της ομάδας θα πρέπει να χτιστεί από την αρχή, αφού τοποθετούνται σε νέες βάσεις ακόμα και οι αποτελεσματικές συνταγές του πρώτου τριμήνου. Ο Καπόνο θα γεμίσει τα αντίπαλα καλάθια με τρίποντα, αλλά θα ροκανίσει και το χρόνο συμμετοχής του πολύτιμου Ματσιούλις. Ο Ούκιτς φάχνει από την αρχή το ρόλο του μετά την άφιξη του Μπανκς. Ο Μπράμος μπορεί να χαθεί στην πολυκοσμία των θέσεων «2» και «3», ενώ ο Γιαννόπουλος περισσεύει. Η αποχώρηση του Πάνκο κάνει ακόμα πιο προβληματικό το μακρυνό σουτ των ψηλών, αφού ο Γκιστ υστερεί συγκριτικά σε αυτόν τον τομέα. Ο Σχορτσανίτης είναι τραυματίας και ίσως αργήσει να επιστρέψει, οπότε ο Τσαρτσαρής μετακινείται αναγκαστικά στο «5» πίσω από τον Λάσμε. Ενδεχόμενη απόκτηση ενός ψηλού θα ενισχύσει την μπροστινή γραμμή μέχρι να επιστρέψει ο «Σόφο», αλλά θα φέρει ακόμα μεγαλύτερη αναστάτωση. Όπως έγραψα και στην αρχή, πάντως, το υλικό του Παναθηναϊκού επιτρέπει όνειρα ακόμα και για πρόκριση στο φάιναλ-φορ. Οι παίκτες που αποκτήθηκαν φέρνουν μαζί πείρα, προσωπικότητα και κλάση. Οποιος συγκρίνει τη δωδεκάδα που αντιμετώπισε (και παραλίγο να νικήσει) τη Ρεάλ στην πρεμιέρα της Ευρωλίγκας με αυτήν που θα αντιμετωπίσει μεθαύριο τη Ζαλγκίρις (προσθέτοντας στην εξίσωση τον Σχορτσανίτη και ίσως έναν ακόμη ψηλό) θα καταλάβει τη διαφορά με γυμνό μάτι. Το μεγαλύτερο κέρδος, βέβαια, έχει να κάνει με το ρεζερβουάρ του Δημήτρη Διαμαντίδη. Οσο περισσότερο καύσιμο εξοικονομήσει ο αρχηγός για τις κρύες νύχτες του χειμώνα, τόσο πιο καθαρά θα δει ο Παναθηναϊκός τον γκρίζο ουρανό του Λονδίνου.

Διαβάστε το υπόλοιπο θέμα στο gazzeta.gr