Το «τριφύλλι» δεν έλειψε ούτε και σήμερα από το γήπεδο. Η ομάδα είχε δώσει ραντεβού σήμερα το απόγευμα για την προπόνηση ενόψει της αναμέτρησης με τη Ζαλγκίρις Κάουνας (Παρασκευή 28/12, 22.00) στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής του Top16 της Ευρωλίγκας.

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης έκανε ένα μεγάλο κομμάτι της προπόνησης, ενώ ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης πήρε μέρος και αυτός σε ένα μέρος της, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς.