«Συγχαρητήρια στην Κάχα για τη νίκη. Έκαναν ένα εξαιρετικό παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο, ενώ εμείς το ίδιο διάστημα υστερήσαμε σε πολλά σημεία του παιχνιδιού και ειδικά στην άμυνα. Πήγαμε με πολύ μικρή διαφορά στο ημίχρονο γιατί κάναμε πολλά λάθη κι αυτό τους έδωσε αυτοπεποίθηση. Είναι ένα καινούργιο πρωτάθλημα και η Κάχα είναι μια... νέα ομάδα με καλύτερη χημεία απ’ ότι στην κανονική διάρκεια. Εμείς πρέπει τώρα να μάθουμε από τα λάθη μας, να κοιτάξουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά αρχής γενομένης απ’ αυτό με τη Μπεσίκτας», δήλωσε ο προπονητής των Πρωταθλητών Ευρώπης .