«Προς όλους τους φίλους του ΠΑΟ, ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, αλλά μαζί βρήκαμε τον τρόπο να φτάσουμε στη νίκη. Σας ευχαριστούμε για την συμπαράσταση, την ενέργεια και την αγάπη! Πάμε «πράσινοι»» ανέφερε χαρακτηριστικά στο tweet του ο Αμερικανός πλέι μέικερ του Παναθηναϊκού
"Go green!"
| 29/12/12 - 17:37
Ενα μεγάλο «ευχαριστώ» στον κόσμο του Παναθηναϊκού έστειλε ο Μάρκους Μπανκς μέσω του Τwitter!
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο