«Είναι ένα σημαντικό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες, ίσως λίγο περισσότερο για μας γιατί έχουμε τρεις σερί ήττες και θέλουμε να επιστρέψουμε στις επιτυχίες. Δεν μπορώ να πω κάτι για την αγωνιστική συμπεριφορά της ομάδας μου, γιατί πιστεύω πως οι παίκτες μου μάχονται και προσπαθούν, αλλά κάνουμε κάποια μικρά λάθη που μας καταδικάζουν. Θα συνεχίσουμε τη μάχη, είμαι αισιόδοξος», δήλωσε ο Κροάτης τεχνικός και πρόσθεσε: «Έχουμε προετοιμαστεί καλά για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, καθώς αντιμετωπίζουμε μια σπουδαία ομάδα. Ειδικά τώρα, στο Top 16, έχουν ένα εξαιρετικό ρόστερ. Ο Σχορτσανίτης επέστρεψε, έχουν αποκτήσει τον Καπόνο και τον Μπανκς και υπάρχουν Διαμαντίδης, Ούκιτς, Ματσιούλις και Μπράμος… Όλοι αυτοί μαζί σχηματίζουν μια πραγματικά δυνατή ομάδα».