«Είμαι ενθουσιασμένος που μας περιμένει ένα μεγάλο παιχνίδι όπως αυτό με τη Μπαρτσελόνα και είμαστε έτοιμοι για μια μεγάλη μάχη. Πρέπει να κάνουμε σωστή και ομαδική δουλειά, σε άμυνα και επίθεση. Θα πρέπει να έχουμε υπομονή στην επίθεση μας και να ακολουθήσουμε το πλάνο του κόουτς ώστε να έχουμε τον έλεγχο του ρυθμού. Δεν υπάρχουν εύκολοι αντίπαλοι στην Ευρωλίγκα και κανένα βράδυ δεν είναι εύκολο. Η κατάσταση με το γόνατο μου γίνεται όλο και καλύτερη, κάνω θεραπείες και κάθε μέρα που περνάει αισθάνομαι και καλύτερα», ήταν τα λόγια του Αμερικανού για το ματς της Παρασκευής στη Βαρκελώνη.