Η Μπαρτσελόνα υποδέχεται το βράδυ της Παρασκευή τον Ολυμπιακό στο «Παλαού Μπλαουγκράνα», με τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο να βλέπει το πρωί από κοντά την προπόνηση των «ερυθρολεύκων».

*Η φωτογραφία είναι από την επίσημη σελίδα της ΚΑΕ Ολυμπιακός στο facebook.