Aναλυτικά τα όσα είπε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά το τέλος του ματς: «Σήμερα δεν παίξαμε τόσο καλά όσο θέλαμε. Έπρεπε να παίξουμε καλύτερα για να κερδίσουμε. Κάποιες αποφάσεις μας ήταν πολύ κακές, το ποσοστό μας στο δίποντο ήταν πολύ φτωχό και το αποτέλεσμα ήταν φυσιολογικό. Δεν κάναμε αυτό που έπρεπε σ’ αυτά που μας έδινε η άμυνα της Μπαρτσελόνα. Το Τοπ-16 είναι πολύ δύσκολο, ειδικά ο όμιλός μας, με πολλά δύσκολα παιχνίδια. Πρέπει όμως να το ξεχάσουμε, να αναλύσουμε τα λάθη μας και να προχωρήσουμε. Δεν μπορούμε να κοιτάζουμε πίσω. Η άμυνα της Μπαρτσελόνα με τον Σάντα πάνω στον Σπανούλη ήταν πολύ καλή, έχουν όμως κάποιες αδυναμίες που έπρεπε να εκμεταλλευτούμε και δεν πήραμε καλές αποφάσεις στις αδυναμίες αυτές της Μπαρτσελόνα».
"Δεν κάναμε αυτό που έπρεπε"
| 12/01/13 - 00:58
Τα χαμηλά ποσοστά ευστοχίας και οι κακές αποφάσεις των παικτές του σε κρίσιμα σημεία, ήταν ο λόγος που ο Ολυμπιακός έχασε στην Βαρκελώνη σύμφωνα με τον Μπαρτζώκα.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο