"Θέλουμε και χρειαζόμαστε την νίκη στο Βερολίνο. Είναι μια πολύ σκληρή έδρα και μία καλή ομάδα όπως οι περισσότερες γερμανικές ομάδες", τόνισε ο Τσαρτσαρής και συνέχισε:

"Εμείς θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και την απουσία του Διαμαντίδη και σίγουρα θα είναι δύσκολα για εμάς τα πράγματα. Θα είναι δύσκολο γιατί ο Δημήτρης είναι ένας παίκτης που σημαίνει πολλά για εμάς και το παιχνίδι μας. Θα πρέπει οι υπόλοιποι να βγούμε μπροστά και να καλύψουμε το κενό. Κι αυτό γιατί μπορεί να κάναμε δύο νίκες, αλλά δεν παίξαμε καλά. Θέλουμε την νίκη και να την συνδυάσουμε με καλό μπάσκετ".