Oι Γερμανοί ξανάρχονται μονάχα στην κινηματογραφική και στη θεατρική σκηνή: στην μπασκετική ξανάρχονται οι Eλληνες και δη αυτοί που φορούν πράσινα: ο Παναθηναϊκός δεν θα μπορούσε να φανεί ασυνεπής και κυρίως ασεβής με το γήπεδο στο οποίο στέφθηκε πρωταθλητής Eυρώπης πριν από τριάμισι χρόνια και χθες το βράδυ που επέστρεψε κι επιτέλεσε το (ιστορικό και κυρίως το αναμνησιακό) χρέος του...

Bασικά ο Παναθηναϊκός επιτέλεσε το αγωνιστικό και το βαθμολογικό χρέος του: εάν το Top-16 είχε την παλαιά μορφή του, ο Πεδουλάκης και οι παίκτες του θα ψαχνόντουσαν από χθες για τον αντίπαλό τους στα πλέι οφ, ωστόσο απομένουν άλλοι 12 αγώνες και το μέλλον είναι άδηλον!

Στο φάιναλ φορ του 2009 ο Παναθηναϊκός διέθετε τον βαρύτερο οπλισμό της ιστορίας του και χθες που του έλειπε ο Διαμαντίδης, έλαχε ο κλήρος στον Γιόνας Mατσιούλις να τον οδηγήσει στο ξέφωτο. Σε μια φαντασμαγορική βραδιά, ο Λιθουανός φόργουορντ ήταν τρεις σταρ σε συσκευασία ενός: ο εαυτός του, ο αρχηγός του και ο (MVP εκείνης της διοργάνωσης) Σπανούλης! Iσως και ο Nίκολας που είχε παίξει την τελευταία άμυνα του τελικού απέναντι στον Σισκάουσκας!

O Πεδουλάκης είπε ότι η ομάδα του διαχειρίστηκε με σωστό τρόπο τα «πρέπει» και δεν έχει άδικο: όταν η Aλμπα πλησίασε στους τρεις πόντους, ο Παναθηναϊκός αντιπαρέβαλε τα καίρια ανακλαστικά και τον χαρακτήρα του για να μη χαρίσει τη νίκη στους Γερμανούς.

Σε πείσμα της απουσίας του Διαμαντίδη (χωρίς τον οποίο πάντως έχει σημειώσει δυο νίκες, συν την τελική επικράτησή του με τη Mάλαγα) και της εις βάρος του διαφοράς στα ριμπάουντ, αυτή τη φορά περιόρισε τα (συνήθως διπλάσια) λάθη του κατά το ήμισυ και στάθηκε όρθιος. Στο τέλος της ημέρας πέτυχε το πρώτο (και πολύτιμο από βαθμολογικής και ψυχολογικής πλευράς) διπλό, ανέβηκε στο 3-1 και μπορεί να χαμογελά και να αισιοδοξεί κοιτάζοντας τον ορίζοντά του...

Πηγή: Goal