«Ηττηθήκαμε για ένα σουτ. Ο Σμιθ ανέλαβε την ευθύνη να πασάρει τη μπάλα, η πάσα ήταν δυνατή κι ίσως προλαβαίναμε να σκοράρουμε» είπε αρχικά ο Αμερικανοϊσραηλινός προπονητής της Μακάμπι Τελ Αβίβ και συνέχισε: «Δεν έχω παράπονα απ' τα παιδιά, πάλεψαν, έδωσαν ό,τι είχαν. Είναι η δεύτερη ήττα μας στις λεπτομέρειες. Ο Ολυμπιακός σκόραρε 30 πόντους στην πρώτη περίοδο, ήταν ένα πρόβλημα».

«Δεν έχει τελειώσει τίποτα, δεν είμαστε εκτός συνέχειας. Είναι σκληρές οι εντός έδρας ήττες, αλλά μου άρεσε πώς παλέψαμε για τρεις περιόδους. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε. Δεν παίζουμε απέναντι σε κώνους, αλλά απέναντι σε καλές ομάδες και δυνατές όπως εμείς. Είμαστε ισοδύναμοι με την ελληνική ομάδα» κατέληξε.