Ο Ιταλός τεχνικός της Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ είπε πως «ήταν πολύ δύσκολο και σκληρό παιχνίδι. Είχαμε πολλά προβλήματα. Δεν έπαιξαν οι Πρέλτζιτς και Οναν, ενώ όλα τελειώσαν όταν αποβλήθηκε ο Σάτο. Δεν είχαμε ροτέισον στην περιφέρεια. Κάποιοι παίκτες αναγκάστηκαν παίξουν πολλά λεπτά. Προσπαθήσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά χωρίς τον Σάτο ήταν πολύ δύσκολο. Είναι παίκτης κλειδί στην άμυνα, στα ριμπάουντ και μας δίνει ενέργεια.

Ετσι δεν είχαμε ευκαιρία, αλλά το σημαντικό είναι πως οι παίκτες μου δεν παραδόθηκαν. Ηρθε ώρα να ανακτήσουμε την αυτοπεποίθησή μας και πρέπει να νιώθουμε περηφάνια. Είμαστε πρωτοπόροι στο δύσκολο τουρκικό πρωτάθλημα, ενώ και το Κύπελλο είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Αυτό το ματς θα κάνει καλό στην ψυχολογία μας. Δεν μπορώ να πω τίποτα κακό για τους παίκτες μου απόψε».