Κανείς προπονητής στον κόσμο δεν θα ήθελε να βρίσκεται στη θέση του Γιώργου Μπαρτζώκα την ώρα της αποβολής του Εϊσι Λο. Κι όμως. Στο πιο δύσκολο σημείο, ο Ολυμπιακός όχι μόνο έλυσε το πρόβλημά του, αλλά βγήκε ακόμα πιο δυνατός. Βρήκε λύσεις που σίγουρα θα τον βοηθήσουν στο υπόλοιπο της σεζόν.

Τη στιγμή, λοιπόν, που ο Εϊσι Λο και ο Ρομέιν Σάτο πήραν το δρόμο προς τα αποδυτήρια, οι ερυθρόλευκοι είχαν κάνει μικρό σερί και είχαν ξεφύγει για πρώτη φορά από την Φενέρμπαχτσέ. Ο Αμερικανός είχε προλάβει στα 13 λεπτά που έπαιξε να πετύχει 12 πόντους και να είναι ο κορυφαίος του Ολυμπιακού.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο gazzetta.gr